آموزشیرایانش ابریشبکه ابریهمه

راهنمای خرید هاست برای وردپرس در 5 مرحله‌ی کلیدی

تصور کنید قصد راه اندازی یک فروشگاه دارید و برای این کار اقدامات زیادی را انجام داده‌اید؛ کارهایی مانند استخدام نیرو، تهیه اقلام موردنیاز مشتریان، برندسازی و… . در نهایت اما به یاد می‌آورید که هنوز مکانی برای فروشگاه تهیه نکرده‌اید. داشتن یک وب سایت فروشگاهی بدون استفاده از میزبانی و خرید هاست برای سایت وردپرس دقیقا به همین شکل است. ما در ادامه راهنمای خرید هاست برای وردپرس را به شما ارائه می‌دهیم تا بدون هیچ مشکلی، بتوانید خرید هاست سی پنل را انجام دهید.

دلیل خرید هاست برای وردپرس

تصور کنید فایل‌های دامنه و صفحه وب شما وجود دارد، اما بازدیدکنندگان نمی‌توانند سایت شما را در اینترنت پیدا کنند. همانطور که در مثال بالا توضیح دادیم، شما بدون داشتن یک فضای فیزیکی، نمی‌توانید مشتریان هدف خودر ا پیدا کرده و به خریدوفروش بپردازید. بیایید با هم به این سوال اساسی که چگونه به خرید هاست لینوکس سی پنل اقدام کنیم پاسخ دهیم؛ با ما همراه باشید.

هاست یا میزبانی وب چیست؟

Host کامپیوتری است که فضای مناسب برای ذخیره اطلاعات، محتوا و نرم‌افزارهای وب‌سایت شما را فراهم می‌کند. به این کامپیوترها سرور گفته می‌شود که دسترسی به آنها از راه دور انجام گرفته و باید همیشه روشن و متصل به اینترنت باشند.

با توجه به انواع مختلف سرورها، پردازنده‌ها و درایوهای ذخیره‌سازی، انتخاب بهترین هاست کار دشواری به نظر می‌رسد. اما با توجه به نکاتی که در ادامه عنوان می‌کنیم، شما می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام نوع از سرورها یا خدمات هاستینگ برای شما مناسب‌ترین گزینه خواهند بود.

سرور مبحثی مهم و قابل اهمیت در دنیای امروزی اینترنت است. اهمیت بالای این موضوع سبب شده است تا ما در مقاله‌ای دیگر به تفصیل در مورد سرور و دلیل اهمیت آن صحبت کنیم. در همین راستا، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی سرور چیست را نیز مطالعه نمایید.

میزبانی وب چیست

مزایای خرید هاست سی پنل چیست؟

هنگامی که کاربر روی لینک سایت شما کلیک می‌کند یا آدرس سایت شما را در مرورگر خود جستجو می‌کند، درواقع در حال ارسال درخواست برای اتصال به وب سرور شماست. زمانیکه این درخواست تأیید شد، وب سرور فایل صفحه درخواست شده و هر فایل مرتبط را ارسال می‌کند. این دقیقا همان پروسه‌ای است که سبب می‌شود سایت شما برای کاربر به نمایش درآید.

خرید نمایندگی هاست سی پنل از یک ارائه‌دهنده‌ی مناسب، علاوه بر قرار دادن سایت در اینترنت، می‌تواند سطوح مختلفی از پشتیبانی، امنیت و مزایای عملکرد بالا و آپتایم بالا را نیز برای شما به ارمغان آورد. (Uptime تعداد دفعاتی است که سایت شما بدون هیچ مشکلی برای کاربر به نمایش درمی‌آید و منطور از 99.9% آپتایم این است که سایت شما در 99.9% مواقع قابل دسترسی است.)

تعداد زیادی میزبان وب وجود دارند که می‌توانند کسب‌وکار شما را به موفقیت رسانده و یا به شما آسیب برسانند. بنابراین استفاده از یک راهنمای خرید هاست سی پنل ارزان می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

راهنمای خرید هاست برای وردپرس

مواردی را که در ادامه نام می‌بریم مهم‌ترین مواردی هستند که در زمان خرید هاست سی پنل ارزان باید در نظر بگیرید و با توجه به آنها خرید خودر ا انجام دهید:

  • انتخاب هاست متناسب با وب سایت
  • مشخص کردن نوع وب سایت خود
  • بررسی ویژگی‌های مورد انتظار از شرکت هاستینگ
  • درنظر گرفتن پشتیبانی میزبان خود
  • تعیین بودجه‌ی موردنظر برای خرید هاست برای سایت وردپرس
  • در نهایت خرید مناسب‌ترین میزبان از میان گزینه‌های موجود

اینها بخشی از مهم‌ترین مواردی هستند که در زمان خرید هاست برای در نظر داشته باشید. ما در ادامه آموزش خرید هاست برای وردپرس را به صورت مرحله به مرحله پیش می‌بریم تا به درک درستی نسبت به تمامی این موارد برسید؛ با ما همراه باشید.

آموزش و راهنمای خرید هاست برای وردپرس

راهنمای خرید هاست برای وردپرس ؛ انتخاب هاست متناسب با وب سایت

بیایید به مثال ابتدای مقاله برگردیم؛ شما به عنوان صاحب یک فروشگاه باید گزینه‌های بسیاری مانند مساحت، کسب‌وکارهای نزدیک به شما،‌ طیف مشتریان موجود در آن منطقه و دیگر موارد اینچنینی را برای انتخاب مغازه‌ی خود در نظر بگیرید. انتخاب هاست نیز عملکردی کاملا مشابه البته با متغیرهای متفاوت است.

در نخستین قدم شما ابتدا باید به درستی دریابید که چه نوع هاستی بهترین نتیجه را برای شما و برندتان به ارمغان می‌آورد. برای اینکار ما پیشنهاد می‌کنیم با متحصصان و فعالان این زمینه مشورتی داشته باشید. لازم به ذکر است که تیم حرفه‌ای فروش ابرآراز می‌تواند با بررسی کوتاهی نسبت به سایت و کسب‌وکار شما مناسب‌ترین هاست را به شما پیشنهاد کند. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم با تماس با شماره‌ی 02186084594 دیگر دغدغه‌ای برای خرید هاست ارزان سی پنل نداشته باشید. 

راهنمای خرید هاست برای وردپرس ؛ انواع میزبانی سایت

یکی از دیگر مواردی که لازم می‌دانیم در لیست راهنمای خرید هاست سی پنل اضافه کنیم،‌ شناخت نسبت به انواع هاست است. بیایید با هم بررسی کوتاهی درباره‌ی انواع هاست داشته باشیم:

هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی سایت شما را همراه با چند وب سایت دیگر بر روی یک وب سایت واحد میزبانی می‌نماید؛ در نتیجه ارزان‌ترین نوع هاست است. البته هاست اشتراکی تنها در صورتی به صرفه است که شما همواره ترافیک پایینی داشته باشید. دلیل این امر این است که شما منابع سرور خود را با افراد دیگری به اشتراک گذاشته‌اید.

هاست اشتراکی چیست

راهنمای خرید هاست سی پنل ؛ آشنایی با هاست VPS

سرور خصوصی مجازی (VPS) کمی گران‌تر از هاست اشتراکی است، با اینجال اگر شما ترافیک زیادی دارید، بهترین انتخاب شما استفاده از VPS خواهد بود. میزبانی VPS شبیه به داشتن یک سرور اختصاصی فقط برای سایت شما است، با اینکه از نظر فنی،‌ همچنان میزبانی مشترک محسوب می‌شود. هاست VPS در کنار قیمت مناسب از عملکرد مناسبی نیز برخوردار است که آن را به انتخاب اول مشاغل در حال رشد تبدیل می‌کند.

معرفی هاست اختصاصی

هاست اختصاصی یک گزینه گران قیمت است که عموما توسط وب سایت‌هایی که ترافیک ورودی زیادی دارند، خریداری می‌شود.با استفاده از هاست اختصاصی، کنترل کاملی بر سیستم‌ها، امنیت و دیگر موارد مزتبط با سرور خواهید داشت. با این حال، این گزینه به سطح بالایی از تخصص و دانش فنی نیاز دارد تا بتوانید به درستی از پس مدیریت آن برآیید.

اگر قصد خرید هاست اختصاصی دارید ولی توانایی تامین یک گروه فنی کامل را ندارید، نگران نباشید. تیم پشتیبانی ابرآراز به صورت 24 ساعته و رایگان در خدمت شما خواهد بود تا سرویس میزبانی شما بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد. برای برقراری ارتباط با بخش فنی ابرآراز با شماره‌ی 02128425258 تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید هاست برای وردپرس ؛ هاست ابری

هاست ابری یک گزینه جدیدتر در دنیای میزبانی وب است. این اجازه می دهد تا بسیاری از سرورهای جداگانه با هم کار کنند تا مانند یک سرور بزرگ رفتار کنند. این نوع میزبانی وب برای مشاغل در حال رشد به خوبی کار می کند – همانطور که وب سایت ها ترافیک و حجم را افزایش می دهند، فضای ابری نیز می تواند گسترش یابد. به دلیل این راه‌اندازی، میزبانی ابری معمولاً به صورت پرداختی است: شما برای مقدار فضای ابری مورد نیاز خود در هر زمان پرداخت می‌کنید.

راهنمای خرید هاست برای وردپرس ؛ هاست ابری

مشخص کردن نوع سایت در زمان خرید هاست سی پنل

امیدواریم که تا به اینجا راهنمای خرید هاست برای وردپرس برای شما مفید بوده باشد. در کنار تمام مواردی که عنوان کردیم، در نظر گرفتن نوع سایت نیز از اهمیت بالایی برخور دار است. درواقع شما با این کار می‌توانید به انتخاب صحیح‌تری دست بزنید. انواع متفاوتی از وب سایت وجود دارند که سایت شما نیز یکی از آنها خواهد بود:

  • سایت وبلاگی
  • فروشگاه‌های آنلاین
  • نمونه کارها آنلاین
  • وب سایت های فردی (استارتاپ یا کسب‌و‌کار کوچک)
  • وب سایت های تجاری (کسب‌و‌کار کوچک، متوسط ​​یا بزرگ)

خرید هاست سی پنل ؛ بررسی ویژگی‌های مورد انتظار از شرکت هاستینگ

پس از آنکه نوع سایت خود را مشخص کردید، زمان آن است که تعیین کنید از سرویس میزبانی خود چه انتظاراتی دارید. برای مثال:

  • اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، باید مطمئن شوید که هاست شما از تجارت الکترونیک پشتیبانی می‌کند.
  • اگر یک کسب‌وکار در حال رشد هستید، اطمینان حاصل کنید که سرویس میزبانی می‌تواند منابع موردنیاز شما را تامین نماید.

در نظرگرفتن این موارد به شما کمک می‌کند تا در آینده نیازی به تغییر میزبانی خود نداشته باشید.

خرید هاست سی پنل ؛ بررسی ویژگی‌های مورد انتظار از شرکت هاستینگ

درنظر گرفتن پشتیبانی

یکی از دیگر مواردی که در راهنمای خرید هاست برای وردپرس جای می‌گیرد، پشتیبانی است که شرکت هاستینگ در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که بالاتر نیز ذکر کردیم، سرویس‌های میزبانی مختلف سطوح مختلفی از پشتیبانی فنی مانند امنیت، نگهداری، نصب و بهینه سازی را ارائه می‌دهند.

پس رد زمان انتخاب هاستینگ این نکته را درنظر بگیرید که آیا عضوی فنی برای رفع مشکلات احتمالی دارید؟ می‌توانید بدون مشکل سرور خود را مدیریت کنید؟ اگر نه از شرکتی هاست تهیه کنید که با قیمتی مقرون به صرفه این امتیاز را در اختیار شما قرار دهد. ابرآراز مفتخر است که اعلام کند با پشتیبانی 24 ساعته و رایگان می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات به وجود آمده برای سایت شما را مرتفع نماید.

این بررسی‌ها به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه هاستینگی برای شما مناسب خواهد بود!

تعیین بودجه

هزینه میزبانی وب چقدر است؟ پاسخ به این سوال آسان نیست و به شرکتی که به فروش هاست سی پنل اقدام می‌نماید، بستگی دارد. مواردی مانند نوع هاست، منابع مصرفی دیگر موارد آنچنانی قیمت یک هاست را تعیین می‌کنند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم اطلاعات موجود در صفحات قیمت هر سرویس را بررسی کنید.

 هاست سئو

مطمئنا پس از بررسی‌های به عمل آمده در زمینه‌ی خرید هاست برای وردپرس با این سوال مواجه می‌شوید که از میان هاست ایران و اروپا کدام را انتخاب کنید؟ امتیازات کدام هاست برای شما کارآمدتر است؟ ما مفتخریم که اعلام کنیم با قراردادن هردوی این هاست‌ها در یک پکیج کار شما را آسان کرده‌ایم.

بسیاری از دارندگان سایت‌ها، سرورها و هاست‌های واقع در اروپا را تهیه می‌کنند تا به موتورهای جستجو نزدیک‌تر باشند؛ اما از نقطه‌ای دیگر با مشکل مواجه می‌شوند. اما با انتخاب هاستی در اروپا، شما از کاربران اصلی خود که در ایران هستند دور می‌شوید. به نبال آن هرچه زمان پاسخ‌دهی شما به کاربر بیشتر باشد، احتمال از دست دادن او بیشتر خواهد بود. لذا بسیاری از مدیران سایت، ترجیح می‌دهند که فاکتور نزدیکی به موتور جستجو را در نظر نگیرند و با انتخاب سرورها و هاست‌های داخل ایران، با سرعت بیشتری به کاربران خود خدمات ارائه کنند.

شما با استفاده از هاست شناور یا هاست سئو به طور همزمان از مزایای هاست ایران و اروپا برخوردار خواهید شد. به عبارتی دیگر با این سرویس، سرعت بالا، پینگ پایین، ثبات و پایداری هاست ایران را تجربه خواهید کرد و هم از عدم خطر تحریم، دسترسی و امنیت اطلاعات هاست ایران بهره‌مند خواهید شد. برای خرید هاست سئو به وب سایت ابرآراز مراجعه کرده و از توصیه‌ی مشاوران ما بهره‌مند شوید.

امیدواریم که با ارائه‌ی راهنمای خرید هاست برای وردپرس شما را برای ازتقای کسب‌وکارتان راهنمایی کرده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

نمایش بیشتر

ادمین

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا